19.10.11

Clearwater Secondary


 Meidän matskuntunnit on "video-conference" eli meillä on oppilaita muista kouluista opetuksessa mukana. Nää oppilaat on yksin luokassaan ja oppii videokameran välityksel. Oon onnellinen et oon niitä, joilla on ope ihan fyysisesti. Täl hetkel mun matskun numero on 100 %, mutta huomisen koe vähä pelottaa, ku en ookkaan tajunnu niin hyvin. Asiat on jo käsiteltyjä suurimmaks osaks mun osalta. Kaikki van opetetaan ihan eri tavalla ja ärsyttää, mut alan kuitenki aina jossain vaihees tekee näitten tavalla, ku en muista suomalaista enää kunnolla.

 Meillä oli hippi-päivä. Tässä kuvassa on Shae, yks mun volleyball-kavereista myös.
 Mun host-veli. Tullaan just hyvin toimeen, ihan ku sisko ja veli ärsytetään toisiimme myös.. Mut se on just mukava ja rento et tullaan juttuun. Osaks on myös samat kaverit, tai toisin sanoen hengaan sen porukas joskus ku niitten kaa on aina hauskaa. :D
 Mä ja Shae hippi-päivänä.
 Tää on mun lempiaineen eli kuviksen luokka. Ootan aina kuvistuntii. Tasoki on tääl vähä matalemmalla ni saan ain välil hämmästelevii katseita mun töitten takii. :D
AAA! Mun host-veli ja sen paras kaveri Bowen on vaan ihan parhaita! Ne sanoo ain et: "You're crazy, Riikka!" Mutta kyl ne oikeesti must tykkää. :DD

Ei kommentteja: