30.10.11

Enhän mä täällä pääse shoppailemaan...

Tää makso 35 dollaria. Winnersistä, joka on keskivertomerkkivaatteita myyvä "second hand"-kauppa. Eli muuaalla myymättä jääneet tuodaan sinne.

 Tää on Volcomin paita. Maksoin 17 dollaria. Volcom on suht kallis merkki ja tää on 100% puuvillaa, tosi mukava päällä.
 Ihana! Pieniä tähtiä täynnä oleva paita! Hinta oli jotain 8 dollaria Clearwaterin second handistä.
 ValueVillagen paita. Noi punaset on pieniä mansikoita, rinnuksilla röyhelöt ja napit on ku pienet hopeiset diskopallot. Eiks ookki sulonen!
 Tää makso 10 dollaria Winnersistä. Se on yksinkertanen tiukka musta hame, tollasta stretch-makkara-kangasta!
 Tää on melkein nilkkapitunen ihana hippihame! Oon saanu kehuja mun host-äidin ystäviltä, huomaa mikä ikäluokka näyttää tykkäävän tästä...
 Tosi kaunis juhlahame. Tämäki oli ValueVillagesta varmaan alle kympillä.
 ValueVillagen kiltti, söpsäkkä, eikö vain.
 Mun lempparivyö, joka kääntää katseita. Leijonat ne hyppelee, mun vyötäisillä!
 Mun uudet nahkabootsit talveks! Hintaa ei oo sopiva kertoo täällä, joltain menee muuten yöunet...
Tää on tosi nätti päällä, koska se istuu täydellisesti. Noi röyhelöhihat sulatti mun sydämen. Tämäkin ValueVillagesta.

Value village on siis suuri second hand -liike tai toisin sanoen kirppis. Kaikki on järjestelty koon mukaan ja sen mukaan, onko se hame vai takki. Hinnat on mun mielestä ihan kohtuullisia. ValueVillage on ketju, eli se löytyy suurimmasta osasta isoja kaupunkeja.

Moikka! Toivottavasti kukaan ei ärsyynny, et vaihtariblogiin ilmestyy vaatteita, mutta munhan pitää kertoo mun elämästä ja tää on osa mun elämää. :P

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

great stuff :)

xx